Birbaşa reklam kampaniyasının effektivliyinin təhlili. PPC effektivliyi: əsas göstəricilərin təhlili

Müasir təbliğat saytlar düzgün olmadan mümkün deyil kontekstli reklam. İnternetdə kontekstli reklam, səhifələrin populyarlığının artmasına, axtarış motorları tərəfindən qavranılmasına zəmanət verən SEO mütəxəssislərinin işinin təsirli elementinə çevrilir. Kontekstli reklam mahiyyətcə axtarışa müəyyən sorğular daxil edildikdə göstərilən ödənişli mətn reklamıdır.

Belə bir vasitə müvəffəqiyyəti hədəf ziyarətçilərdən asılı olan kommersiya saytları üçün ən yaxşı seçim olur. Axtarış nəticələrində yüksək mövqelər bir sıra səbəblərə görə mövcud deyilsə, kontekstli reklam problemin düzgün həllinə çevrilir.

İnternetdə kontekstli reklam

Kontekstli reklamın idarə edilməsi və onun effektivliyinin qiymətləndirilməsi

Effektivliyi qiymətləndirmək üçün CTR (click through rate), kliklərin sayı, orta qiymət klik və başqaları. Bundan əlavə, təşviq edilən sayta gələn ziyarətçilərin davranışının effektivliyini qiymətləndirmək lazımdır. Təkcə bu yox potensial müştəri köçürülüb reklam saytınıza, o, hələ də alış-veriş etdi ki, lazımdır.

: bu, ilkin məlumatdır, az-çox böyük mənzərəni təqdim etmək üçün lazım olan minimum əsaslardır. Bu günün üçüncü məqaləsi bir az daha dar bir ixtisasa gedir: kontekstli reklamı necə təhlil edəcəyinizi sizə xəbər verəcəyik.

Kontekstli reklamın effektivliyinin təhlili: hansı vasitələrdən istifadə etmək

Yandex və Google öz sistemləri üçün xüsusi analitik mexanizmlər hazırlayıblar - Yandex.Metrika və Google Analytics. Bunlar xüsusi alətlərdir ki, onun sayəsində hesab sahibi istifadəçi reklamı kliklədikdən sonra saytda nə baş verdiyini anlaya bilər (eyni analitik sistemlərdən də istifadə olunur). Onların sistem və funksional fərqləri var, lakin kampaniyalarınızı hansı axtarış sistemində təbliğ etməyinizdən asılı olmayaraq, hədəflər təyin etməyi bacarmalısınız.

İcmaya Yandex.Metrica-nın məqsədləri ilə başlayaq. Bu analitik alət Metrica sayta edilən bütün ziyarətləri nəzərə alır - və istifadəçinin haradan gəldiyinin əhəmiyyəti yoxdur, lakin Direct ilə inteqrasiya sayəsində KR haqqında məlumat əldə edə bilərsiniz. Düzgün olması üçün qarşıya məqsəd qoymaq lazımdır. Məqsəd, reklama cavab olaraq gözlənilən konkret istifadəçi hərəkətidir.

Yandex.Metrica-da məqsədlərin yaradılması nümunəsi

Dərhal məqsədlər qoymalısınız, çünki onlar CD-nin işi haqqında hesabat yaratmaq üçün istifadə ediləcək və ziyarətçilərin hərəkətlərini izləməyə imkan verir. Misal üçün:

  • "Baxışların sayı" hədəfini təyin edin - hesabatda müəyyən səhifələrə baxılan ziyarətlərin sayını izləyirik və görürük;
  • "Səhifə ziyarətləri" məqsədini təyin edin - saytın bir səhifəsinə və ya bir neçə səhifəsinə daxil olub-olmadığını, xarici keçidə kliklərin olub olmadığını, düyməyə klik olub-olmadığını izləyirik E-poçt və fayl endirildi;
  • "JavaScript-hadisə" məqsədini təyin edirik - biz saytdakı demək olar ki, hər hansı bir ixtiyari hadisələri izləyirik, burada səhifə ünvanı dəyişmir: düyməni basmaq, formanı doldurmaq, istifadəçinin səhifədə keçirdiyi vaxt;
  • biz "Birləşmiş məqsəd" qoyduq - yuxarıda göstərilənlərin hamısını izləyirik.

Yandex.Direct-də hədəflərin qoyulması haqqında ətraflı məlumatı Yandex.Help-də tapa bilərsiniz.

Məlumatların lazım olduğu səhifədə Metrik sayğacını quraşdırdıqdan sonra qarşıya qoyulmuş məqsədlər üçün məlumatların toplanması başlayacaq və hesabat yaradılacaq.

Hesabatdan nə öyrənmək olar?

  • Axtarış istifadəçiləri saytınızı tapmaq və ziyarət etmək üçün hansı kampaniyalardan, reklamlardan, açar sözlərdən və ifadələrdən istifadə edir, eləcə də bu istifadəçilərin hansı regionda yerləşdiyi və resursunuza hansı reklam platformasından gəliblər.
  • Auditoriyanız kimdir: cins, yaş, maraqlar, üstünlüklər Krypta texnologiyası ilə təhlil edilir.
  • Kampaniya öz məqsədlərinə nail oldumu - istifadəçilər gözlədiyiniz kimi davrandılarmı: linklərə kliklədi, formaları doldurdu, faylları endirdi, saytda lazımi sayda səhifələrə baş çəkdi, bülletenə qeydiyyatdan keçdi və ya abunə oldu və s.
  • Əgər siz onlayn mağaza sahibisinizsə, o zaman Metrica-dan istifadə edərək saytınızda edilən sifarişlər, həmçinin hər bir sifarişin nə qədər qazanc gətirdiyi və ən yüksək qiymət etiketli sifarişlərin haradan gəldiyi barədə ətraflı məlumat əldə edə bilərsiniz. .
  • Birbaşa Metrica interfeysində siz reklama nə qədər xərcləndiyini, dönüşümlərin orta dəyərinin nə qədər olduğunu, hər hansı bir bölgə, sorğu və ya sayt üçün bir klik üçün orta və ya ümumi dəyərin nə qədər olduğunu təxmin edə bilərsiniz.
  • "Hədəf Zəng" xidmətindən istifadə edərək, müxtəlif təşviqat kanallarının nə qədər effektiv işlədiyini müqayisə edə bilərsiniz: siz hesab sahibi kimi xüsusi telefon nömrələri alırsınız, onları əlaqələndirirsiniz. müxtəlif mənbələr, sonra saytdakı və virtual vizit kartındakı nömrə mənbəyə uyğun olaraq avtomatik dəyişdirilir - beləliklə zəngin hansı kanaldan gəldiyini öyrənə bilərsiniz.

Yandex.Metrica-dan Yandex.Direct hesabatı necə görünür?

Metrica-da olduğu kimi, CD-nin işi haqqında hesabat alırsınız Google AdWords:

Google Analytics CR Hesabatı necə görünür

Google Analytics-dən e-ticarət qurmaq Yandex.Metrica ilə müqayisədə daha çətindir və nəticələr baxımından daha zəngindir.

Burada iki növ parametr var: standart (Metrica-da olduğu kimi) və qabaqcıl - ən maraqlı və müxtəlif faydalı məlumatlarla zəngindir. Standart seçim quraraq, sifarişlər haqqında məlumatları və onların nə qədər olduğunu öyrəniriksə, genişləndirilmiş olan bizə mallarla müxtəlif istifadəçi hərəkətləri haqqında məlumat verəcəkdir, məsələn:

  • kataloqda məhsul kartlarına klik və axtarış;
  • alış-veriş səbətindəki əşyaların manipulyasiyası (məsələn, əlavə etmək və ya çıxarmaq);
  • yoxlama prosesinin ətraflı nəzərdən keçirilməsi və s.

Dövrün sonunda siz iki hesabat alırsınız: “İcmal e-ticarət və Məhsulun Səmərəliliyi. Onlara daxildir:

  • məhsul gəlirləri, konvertasiya dərəcələri haqqında məlumat (aşağıda daha ətraflı);
  • əməliyyatda maddələrin orta sayı;
  • sifarişlərin orta qiyməti;
  • geri qaytarma məlumatları;
  • alıcılara səbətə və kassaya mal əlavə etməyə imkan verən malların dəyəri və s.

Nə üçün bu növ e-ticarət onlayn mağazalar üçün faydalıdır? Çünki bunlar mahiyyətcə ümumiləşdirilmiş xüsusiyyətlərdir alış davranışı, bu, yalnız onlayn mağazanın CR-nin gələcək strategiyasını müəyyən etməyə deyil, həm də nəyə sərmayə qoyulacağını və nəyin olmadığını başa düşməyə kömək edir; nə gəlirli, nə yox. Bu, təkcə nə qədər satıldığı və nə qədər qazanıldığı ilə bağlı məlumatlar deyil keyfiyyət göstəriciləri, işdəki səhvləri müəyyən etməyə və real pula qənaət etməyə imkan verir.

PPC KPI-ləri

KPI (ingiliscə əsas performans göstəricilərindən) - CD-nin əsas performans göstəriciləri. Bunlar CR-nin biznes üçün nə qədər sərfəli olduğunu və büdcənin bu kanala nə dərəcədə iqtisadi cəhətdən əsaslandırıldığını başa düşməyə imkan verən xüsusiyyətlərdir.

KPI üçün şablonlar yoxdur və hər bir göstəricinin hansı səviyyədə olması lazım olduğunu və hansı kombinasiyanın mütləq qazan-qalib olacağını söyləmək mümkün deyil. Bununla belə, bu göstəriciləri təhlil etmək problemləri aşkar etməyə və kampaniyanızı sərfəli istiqamətə yönləndirməyə kömək edə bilər.

Ticarət məlumatları qurulubsa, ROI Google Analytics-də "Xərclərin təhlili" hesabatında, "Trafik mənbəyi" bölməsində, "Reklam İnvestisiyasının Qaytarılması" sütununda görünə bilər.

PPC reklam idarəçiliyi təkcə analitik deyil, həm də tələb edir yaradıcılıq. Hesabatlardan gələn məlumatları düzgün təhlil etmək və müvafiq reklam mətnlərini tərtib etmək təkcə vacibdir - istifadəçilər üçün maraqlı və cəlbedici reklam kampaniyaları yaratmalısınız. Bu səviyyəli kontekstli reklamı bizdən sifariş edə, bizə yaza və ya zəng edə bilərsiniz!

Kontekstli reklam işləyir, bir ay işləyir, ikiyə işləyir. Və nədənsə böyük pul iyi gəlmir. Qarşınızda böyük bir daş görünür və üzərində bir yazı var: “Reklamı optimallaşdırsanız, böyük bir gəlir əldə edəcəksiniz (və ya bəlkə də kiçik). Reklam büdcəsini artıracaqsınız - gəlir artacaq, qazanc isə - Allahın göndərdiyi kimi.

Püşk atmaq, intuisiyanıza güvənmək və ya "Psixika döyüşü"nə yazmaq olar. Mən analitikaya və rəqəmlərə daha çox güvənirəm. Kontekstli reklamın effektivliyini necə “hiss etməyim” haqqında şaman sirlərimi sizə danışacağam.

Kontekstli reklamın effektivliyini necə ölçmək olar

Bütün reklam kanalları üçün əsas göstərici alış dəyəri və ya CPO (Sifariş Başına Dəyər) dəyəridir. Alış qiymətini hesablamaq üçün satınalma xərclərini ödənişli sifarişlərin sayına bölmək lazımdır. CPO həm bütün sayt üçün, həm də hər bir kanal üçün ayrıca hesablana bilər.

Alış qiyməti nə qədər aşağı olarsa, kanal, kampaniya və ya reklam qrupu bir o qədər təsirli olur

Hər bir kanaldan alınan müraciətlərin sayının qəhvə zəmiləri ilə müəyyən edilməməsi üçün sizə ilk növbədə, ən azı bir neçə həftə əvvəl Yandex.Metrica və Google Analytics-də hədəflər təyin etməyi məsləhət görürəm.

Və bir sifariş almaq üçün nə qədər "xəmir" qoymaq lazım olduğunu başa düşmək üçün bunun biznes üçün orta hesabla nə qədər pul gətirdiyini hesablamalısınız.

Biz də nəzərə almalıyıq orta yoxlama, və marjinallıq və gəlirin neçə faizini yeni müştərilər cəlb etməyə xərcləməyə hazırıq ki, oğlumuz üçün maşın və məşuqəmiz üçün mənzil üçün hələ də pul qalsın.

Əlbəttə ki, orta LTV-dən istifadə etmək daha yaxşıdır (Həyat Boyu Dəyər, onunla əməkdaşlıq etdiyimiz bütün müddət ərzində bir müştəridən aldığımız mənfəətdir). Amma bu cür statistika illərdir toplanır və həmişə əldə olunmur.

Lena, mən heç nə başa düşmədim, normal izah et!

Daha aydın olması üçün müştərilərimizdən birinin - Qafqazın və Belokurixin sanatoriyalarında turlar satan agentliyin köhnə biznes göstəricilərindən nümunə götürərək izah edəcəyəm. Veb saytın çevrilməsi - 2,43%, orta hesabla agentlik bir satışdan 7060 rubl qazandı.

Gəlin tamahkarlığımızın sərhədlərini müəyyən edək - kontekstli reklamın effektivliyinin göstəriciləri, hansılara diqqət yetirəcəyik. Borca və kreditə girməmək üçün nəzəri olaraq bir aparıcı cəlb etmək üçün kampaniyaya gətirdiyi gəlirin 100% -dən çoxunu xərcləyə bilərsiniz.

Ancaq telefon üçün pul ödəməli, işçilərə maaş verməlisən və LeadMachine xidmətləri də pulsuz deyil. Biznes sahibi isə mənfəət görmək istəyir: nə qədər çox olsa, bir o qədər yaxşıdır. Bunu nəzərə alaraq, biz qazancın təxminən 20% -ni cəlb etməyə sərf etməyi xəyal etdiyimizi başa düşdük, bu, satış üçün 1412 rubl və ya hər tətbiq üçün 212 rubl (CPOo - gözlənilən satış qiyməti və CPLo - gözlənilən aparıcı qiymət).

Nəticədə əsas göstəriciləri görmək istədiyimiz intervalları müəyyən etdik.

Gözlənti və reallıq

Əsas göstəriciləri hesabladıq: səy göstərdiyimiz dəyər və ondan uzaq durmalı olduğumuz yuxarı həddi. İndi biz Yandex.Metrika və Google Analytics-i açırıq və real CPL-nin nəyə bərabər olduğunu nəzərdən keçiririk.

Yandex.Metrica-da bütün kanallar üçün sorğuların sayı "Mənbələr, Xülasə" standart hesabatında nəzərdən keçirilə bilər.

Açılan cədvəldə məqsədi seçin və hər bir kanalın neçə proqram gətirdiyinə baxın.

Kontekst xərclərinə Yandex.Direct və Google AdWords reklam xidmətlərində baxmaq olar. Xərcləri müraciətlərin sayına bölürük və bir aparıcı üçün real dəyərimizi alırıq. Sonra ya rəqs edirik, ya da ağlayırıq.

Qurğuşun qiyməti sizə uyğun gəlirsə - qazanc əldə etmək üçün daha çox pul tökün reklam büdcəsi. Ancaq bu cür manipulyasiyalardan sonra CPL də böyüyə bilər, buna görə də həmişə barmağınızı nəbzdə saxlamalısınız.

Əgər müştəri çox bahadırsa

Qurğuşun qiyməti qənaətbəxş deyilsə və ya daha da pisi, icazə verilən maksimum dəyərdən çoxdursa, kontekstli reklamın effektivliyi çox şey arzulayır. Beləliklə, daha dərin qazmaq lazımdır.

Metrica-da Yandex.Direct-də statistikaya baxmaq daha yaxşıdır. Standart hesabatları yenidən açın, mənbələrdə "Birbaşa, xülasə" seçin, istədiyiniz məqsədi göstərin.

İndi hər bir kampaniya üçün müraciətlərin sayını bilirsiniz. İki xidmətin inteqrasiyası düzgün qurulubsa, xərclərə "Birbaşa - xərclər" hesabatında və ya "Yandex.Direct"də baxmaq olar.

Sorğuların sayı və xərclər üzrə Google AdWords statistikası ən yaxşı Google Analytics-də nəzərdən keçirilir. Bunu etmək üçün "Trafik mənbələri" - "AdWords" - "Kampaniyalar" seçin. Əvvəllər iki xidmət bir-biri ilə sinxronlaşdırılmalıdır.

Tətbiqin qiymətinin sizə uyğun gəlmədiyi kampaniyalar aradan qaldırıla, səhvlər yoxlanıla və optimallaşdırıla bilər.

Kliklərdə kontekstli reklamın effektivliyi

Kontekstli reklamın effektivliyini müəyyən etməyə kömək edəcək başqa bir göstərici CPC və ya klik başına xərcdir.

Nümunəmizə qayıdaq. İdeal bir dünyada hər bir tətbiq üçün 212 rubldan çox xərcləmirik. Veb saytın çevrilməsi - 2,43%. Bunlar. Sayta təxminən hər 41-ci ziyarətçi ərizə buraxır. Bu göstəricini n adlandıraq, onu aşağıdakı düstura görə hesablayacağıq:

Sonra ideal bir dünyada CPC 212 / 41 = 5 rubl 17 qəpikdən çox deyil. Bu dəyər Direct və AdWords-də maksimum CPC kimi təyin edilə bilər. Ancaq təəssüratlar və kliklər az olacaq, buna görə də istədiyiniz trafikə nail olana qədər bu parametri tədricən artırmaq daha yaxşıdır.

Maksimum klik başına xərclərinizi artırarkən, xarabanın və yoxsulluğun sizi gözləyə biləcəyi bir hədd olduğunu unutmayın. Hesablamaq asandır:

ROI-də kontekstli reklamın effektivliyi

Başdan-ayağa analitik xidmətləri bütün bu hesablamaları sadə və avtomatlaşdırılmış edir. Siz hər bir kanal üçün xərcləri başa düşürsünüz və gəliri görürsünüz, investisiyanın qaytarılmasını görürsünüz.

Belə bir xidmətdən istifadə etmək mümkün deyilsə, sadəcə olaraq hər bir kanal üçün xərcləri və tətbiq qiymətlərinə nəzarət edin, onları gəlirlə müqayisə edin. Bunun necə edildiyini mümkün qədər sadə izah etməyə çalışdım.

Ancaq hazır olun ki, hər bir kanal üçün ROI nəzərə alınmadan reklamların optimallaşdırılması əks nəticə verə bilər. Bizim nümunəmizdə Yandex.Direct-dən sifarişin qiyməti CPLo-dan 14%, Google AdWords-dən isə 52% çoxdur. Lakin AdWords daha yüksək ROI-yə malikdir: biz bu kanaldan 22 sorğuya görə Yandex.Direct-dən 23 sorğudan daha çox gəlir əldə etdik. Beləliklə, gedir.

Direct-dən istifadə etməyə qərar verən hər bir insanın baş ağrısı reklamın effektivliyini qiymətləndirməkdir. Təəssüratlar var, kliklər var, hətta aparıcılar var. Amma bu, çox, yoxsa azdır? Bütün kampaniyalar effektiv işləyirmi? Büdcə boşa getməyəcəkmi? Bu suallara cavab vermək üçün kontekstin işini təhlil etməli və onun əsasında ondan daha çox necə sıxışdıra biləcəyinizi artıq düşünməlisiniz. Bugünkü blog yazımı bu çətin, lakin həqiqətən də toxunan mövzuya həsr edirəm.

Kontekstli reklamın effektivliyinin qiymətləndirilməsi

Bir şeyi qiymətləndirmək üçün əvvəlcə məqsədi, kontekstli reklamın effektivliyinin əsas göstəricilərini, müqayisə obyektlərini / dövrlərini və məlumat əldə etmək üçün alətləri müəyyənləşdirməlisiniz.

Məqsədlər

Həmişə konkret və ölçülə bilən məqsədlər olmalıdır. Mücərrəd şəkildə "satışı artırın" deyil, məsələn, "100 aparıcı təmin edin", "200 rubldan çox olmayan bir sifariş dəyərinə nail olun", "15% -dən dönüşüm" və s.

Bu olmadan, özünüz nəyisə izləməyin mənası olmayacaq və podratçı ilə anlaşılmazlıq yaranacaq və kimin nəyi düşündüyü ilə bağlı boş mübahisələr olacaq.

İndi kontekstli reklamın effektivliyinin göstəriciləri haqqında.

Göstəricilər

Dönüşüm

Kontekstli reklamın effektivliyini təhlil edərkən hədəf fəaliyyət aşağıdakılar ola bilər:

Çoxları üçün bu, tam ifadəli olmasa da, istifadə olunan əsas məlumatdır.

İqtisadi

Kontekstli reklamın effektivliyinin ən əhəmiyyətli göstəriciləri Yandex.Direct-in saytdan gəlirə töhfəsini birbaşa əks etdirir:

  • ROI - investisiyanın qaytarılması. ROI = (investisiya gəliri - investisiya ölçüsü) / investisiya ölçüsü * 100%;
  • CPA hər bir fəaliyyətə görə xərcdir. CPA = kontekst üzrə xərclərin məbləği / məqsədyönlü tədbirlərin sayı;
  • CPL hər bir aparıcı üçün xərcdir. CPL = reklam xərclərinin məbləği / aparıcıların sayı;
  • CPO sifarişin dəyəridir. CPO = xərclərin məbləği / təsdiq edilmiş sifarişlərin sayı.

Bu hesablamalar biznes üçün başa düşülən terminlərlə mənzərəni daha aydın görməyə imkan verəcək.

Davranış

Ziyarətlərin xüsusiyyətləri də reklamın effektivliyini qiymətləndirmək üçün meyar ola bilər.


Məlumat-əyləncə layihələri üçün onlar praktiki olaraq əsas meyar ola bilər, kommersiya layihələri üçün də əhəmiyyətlidir, çünki davranış konversiya ilə əlaqələndirilir.

Nə müqayisə etmək

Sual o qədər də sadə deyil, yığılmış məlumatları nə ilə müqayisə etmək olar:

  • keçən ay ilə;
  • müvafiq keçən il ilə;
  • digər kanallarla eyni müddətə;
  • reklamçının gözləntiləri ilə və s.

Kontekstli reklamın effektivliyini qiymətləndirməyə imkan verən birinci seçim ən bariz görünür, lakin müəyyən müddət ərzində nəticəyə böyük təsir göstərə biləcək bir şeyin ola biləcəyini nəzərə almır: bayramlar, reklamçının irəliləməsi, rəqiblərdən qiymətlərin aşağı düşməsi və ya sadəcə zehni yayındıran hansısa hadisə (seçkilər, olimpiadalar və s.).

İkincisi daha çətindir, çünki kampaniyalarda, internet saytında, çeşiddə, qiymətlərdə və s. güclü dəyişikliklər ola bilər.

Kontekstli reklamın effektivliyinin başqa mənbə ilə müqayisədə qiymətləndirilməsi variantı optimal kanalı seçməyi çətinləşdirir və bununla bağlı görülən bütün tədbirləri də bilməlisiniz.

Sonuncu qeyri-müəyyən və kifayət qədər əsaslanmamaqla hədələyir, çünki planın nədən ibarət olduğunu, nə dərəcədə real olduğunu və ehtiyacları necə qarşıladığını bilməlisiniz.

Alətlər

Məlumatların qəbulu və emalı üçün mənbəni seçməlisiniz. Əlbəttə ki, Excel və müxtəlif yükləmələr ən çox istifadə olunur.


Kontekstli reklamın effektivliyini necə artırmaq olar

Məqsədlər, KPI-lər müəyyən edildikdə və məlumatlar yığıldıqda, kampaniyaları təhlil etməyə və tənzimləməyə başlamaq lazımdır.

Kontekstli reklamın effektivliyini artırmaq üçün böyük müəssisələrdən onların komponentlərinin ətraflı araşdırılmasına keçmək məsləhətdir. Yəni əvvəlcə bütövlükdə kontekstin, sonra ayrıca kampaniyanın, qrupun, reklamın, ifadənin effektivliyini qiymətləndiririk.

  • Biz bütün kanalda, müxtəlif kampaniyalar arasında və hər birində fərqli bölmələrdə KPI nailiyyətlərinin dinamikasını müqayisə edirik.

Məsələn, burada Direct AdWords-dən daha yaxşı işlədiyini görə bilərsiniz, burada aydındır ciddi problemlər və ya utm etiketlərində səhvlər.

  • Biz kritik nöqtələri müəyyənləşdiririk və səbəbin nə ola biləcəyini təxmin etməyə çalışırıq. Problemlərin kontekstli reklamdan kənarda olub-olmadığını yoxlayırıq: əlverişsiz/çirkin sayt, ərizələrin keyfiyyətsiz işlənməsi, saytda yanlış telefon nömrəsi, zəng izlənməsində səhv əvəzləmə və s. Biz reklamda hansı dəyişikliklərin olduğuna baxırıq: pul tükəndi, sınaqdan keçirildi yeni versiya mətn, nisbət artımı var idi və s.
  • Verilənləri nöqtə-nöqtə ilə araşdıraq. Hansı ifadələrin aparıcılar və dönüşümlər gətirdiyini, onlar üçün nə qədər ödədiklərini və bu qiymətin sizə uyğun olub-olmadığını nəzərdən keçiririk. Gəlir gətirməyən ifadələr üçün xərcləri yoxlayırıq.

Misal: xüsusi reklamlar üçün potensial müştərilərə baxın.

  • Biz büdcəni daha çox qazanc təmin edən əsas ifadələr üçün yenidən bölüşdürürük.
  • Əgər reklamın effektivliyinə görə xərclərin həddən artıq yüksək olduğu aydındırsa, biz onları azaltmağın yollarını axtarırıq.
  • Təəssüratların yarandığı ifadələrin adekvatlığını yoxlayırıq. Lazım gələrsə, düzəldirik: hədəf olmayan açar sözləri mənfi açar sözlərə köçürürük, yaxşı seçimlər, mümkünsə, açar sözlər kimi əlavə edilə bilər.

Nümunə: burada qeyri-məqsədli ifadələr üçün təəssüratlar var.

Kontekstli reklamın işlədilməsi onun effektivliyinə və optimallaşdırılmasına müntəzəm nəzarət etmədən daimi dönüşüm axınına zəmanət vermir. Kampaniyaların nə dərəcədə düzgün qurulduğunu və konkret biznesdə kontekstli reklamdan istifadə etməyin nə dərəcədə iqtisadi cəhətdən məqsədəuyğun olduğunu başa düşmək üçün xüsusi alətlər mövcuddur:

  • e-ticarət modulu;
  • kontekstli reklamın effektivliyinin standart göstəriciləri;
  • kontekstli reklamın effektivliyinin hesablanmış göstəriciləri.

Elektron ticarət: nə üçün lazımdır və nə verə bilər?

E-ticarət modulu Google Analytics vasitəsilə bağlanır və hər şeyi hesablayır tələb olunan göstəricilər kontekstli reklamın effektivliyini onları kampaniyalara, reklam qruplarına, açar sözlərə bağlamaqla təhlil etmək. Bu, qiymətləri və kəmiyyətləri nəzərə alaraq saytda edilən bütün əməliyyatları nəzərə almağa imkan verir. O qoşulduqda, reklamçının statistikasında bir sıra göstəricilər avtomatik olaraq hesablanır:

  1. Transaction Rate - Tranzaksiya ilə başa çatan seansların faizi.
  2. Əməliyyatlar - saytda edilən alışların / sifarişlərin ümumi sayı.
  3. Gəlir gəlirin ümumi məbləğidir. Vergilər və göndərmə xərcləri daxil ola bilər (tətbiq üsulundan asılı olaraq).
  4. Orta sifariş dəyəri əməliyyatın orta dəyəridir.
  5. Sessiya dəyəri sessiya üzrə orta gəlirdir.
  6. Sessiyalar - Seansların ümumi sayı.
  7. İstifadəçilər - Ən azı bir seans qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilərin sayı.

Belə bir hesabatı aşağıdakı yolu izləməklə əldə etmək olar: "Dönüşümlər" - "E-ticarət" - "İcmal" - "Mənbə və ya kanal" - "Tam hesabata bax".

Quraşdırılmış e-ticarət modulunuz varsa, yuxarıda göstərilən ölçülərə əlavə olaraq, Google Analytics hesabatları hər bir məhsul və satış üçün performans datası təqdim edəcək.

Yeri gəlmişkən, haqqında gözəl bir məqaləmiz var. Əgər oxumamısınızsa oxuyun.

Kontekstli reklam performans göstəriciləri

Əksər saytların bütün satınalmaları/sifarişləri onlayn (yalnız sayt vasitəsilə) qeydiyyatdan keçirmək imkanı olmadığından, kontekstli reklamın effektivliyinin göstəriciləri mövcuddur ki, bunun əsasında onun işindən əldə edilən xərcləri və gəlirləri əl ilə hesablaya bilərsiniz.

CTR (Click Through Rate)

CTR hər bir kontekstualistin böyüməyə çalışdığı bir metrikdir. Bu, ümumi təəssürat sayından bir reklama kliklərin faizini əks etdirir. Başqa sözlə, sayta keçidə səbəb olan təəssüratların faizi. Avtomatik hesablanır.

Siz reklam sistemlərinin interfeysində, həmçinin hesabat tərtibatçılarında göstəricilərə baxa bilərsiniz.

CPC (klik başına xərc)

CPC bir reklamçının açar sözə klik üçün nə qədər ödədiyini göstərir. Ən bahalı, ən ucuz açar sözləri müəyyən etməyə, onların klik nisbətini müqayisə etməyə və sonrakı təəssüratlarını tənzimləməyə imkan verir. Klik başına qiymət hər bir açar söz üçün fərdi olur, hər yeni auksion üçün formalaşır və onun ölçüsü müxtəlif amillərdən asılıdır:

  • dərəcələr ( maksimum məbləğ, reklam verənin reklama klik üçün ödəməyə hazır olduğu);
  • rəqabət səviyyəsi (eyni açar sözlər və hədəfləmə ilə reklam verənlərin sayı, onların maksimum təklifləri);
  • günün vaxtı (istifadəçi fəaliyyəti - tələb) və s.

Reklamlar, reklam qrupları, kampaniyalar haqqında hesabatlarda CPC orta rəqəm kimi göstərilir.Siz reklam sistemlərinin interfeysində, həmçinin hesabat tərtibatçılarında göstəricilərə baxa bilərsiniz.